Onsdag

Heeeeej!

Vaknade upp idag av att Johan va väldigt arg, han låg utan täcke och flugorna tuggade på honom. Vi kom upp vid nio tiden och vid tio åkte vi till Borås. Jag skulle köpa kläder tills på fredag och efter väldigt lång sökande så hitta jag till slut. Sen så åkte vi till Ö&B och Rusta, på Ö&B köpte vi glas och på Rusta köpte vi en liten bädd till Bodil. Sen käkade vi lite snabbt och sen handlade vi mat. Massor av mat! Så nu är kyl och frys fulla igen :) Sen när vi kom hem så slappade jag och Bodil i skuggan, sen så har jag hängt upp en ny tavla idag. Helt själv, de ni!
sen gick jag och Bodil upp till mamma och hon hjälpte mig färga håret. Så nu sitter jag här igen, med en sjuk och sur karl och har precis ätit vatten melon. Älska vatten melon!

Här är den nya tavlan, fin va? Byrån ska bli vit, de är helgens projekt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback