Onsdag

Heeeeej!

Idag har vart en skitig dag, vaknade upp med ett riktigt uselt humör och så har de vart sedan dess. Jobbade 08.30-17, sen åkte jag hem. Skulle egentligen tävlat i klubbmästerskapet idag men med tanke på mitt humör hade de inte vart någe vidare mot lille Wille. Så istället åkte jag som sagt hem och vi har pysslat lite här i vårt lille hus. Johan hade en massa saker liggandes i vårt matsalsrum/kontor så de har nu packats i påsar och ska slängas eller lagts upp på vinden. Älskar vår vind, den är bäst ;D Nu funderar jag på att göra en rabarberpaj, är så sjukt sugen. De är ju trots allt min mens som dragit ner mig mot gruset idag. De skulle nog pigga upp?

Har ni smakat den här ? Sjukt god!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback