Midsommar 2011

Torsdag

Vilken midsommar jag har haft! Helt underbar har den vart. Vi (jag, Johan, Miqo, Daniel, Therese, Johan och Bodil) åkte ner till Grebbestad i torsdags eftermiddag. När vi kom ner så grillade vi korv och sen drack vi och hade de mys. Sen besteg vi berg :D 




Medans vi åt korv med bröd, åt Daniel KETCHUP med korv o bröd.


Therese lilla fiende








Bodil tyckte vågorna va läskiga






Sjukt gott vin, SMAKA!

































Fredag
På midsommarafton så hade vi midsommar lunch och drack akvavit, eller Johan och Daniel drack akvavit. Sen när vi flickor gick för att dusha och fixa oss (vi var borta i en timme!) så däckade grabbarna på soffan. Men dom vaknade upp och vid nio tiden gick vi ner till stan. Vi flickor gick till Terassen och grabbarna till Röde orm. Sen var de dags för nattakäk, langos! Världshistoriens goaste fyllemat! Synd bara att jag glömde kameran i husvagnen..

















Inte vatten....






Lilla ölen..




Lördag
På lördagen hände inte värst mycke, vi vaknade va lite hängiga. Sen gick vi flickor till Tanumstrand och titta lite i Sportshopen. Jag kom därifrån med ett par dojjor, ett par jogging dojjor. Bra att ha när man ska ut å gå. Man ska ta hand om sig!
Sen käkade vi en glass och gick hem till grabbarna. Då tyckte vi alla att de va lunch dags så vi åt fläskfile och färskpotatis, mycket god lunch! Sen på kvällen bestämde vi att vi skulle på resturang, så vi gick ner till en skaldjurs resturang. Jag åt räktallrik, så jävla gott! Vill ha mer! Efter de gick jag, Johan, Miqo o Daniel till Grebys och tog oss några bärs.









'




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback