Igår kväll

Igår kväll så åkte jag hem till Miqo. Vi köpte en massa go mat och hyrde en film. Vi såg The American som va okey, inte jätte bra kanske. Sen kom Johan dit också, fast han kom under tiden vi kollade på filmen. Så vi bestämde oss för att skrämma skiten ur honom. Så jag tar på mig Miqos äckliga mask och vi går ut. Då var dom ut och gick med hundarna, så vi gömde oss i pannrummet. Men när dom kom tillbaka gick dom inte ens i närheten av pannrummet. Så när Johan gick emot verandan sprang jag tyst efter och precis när han stängde dörren va tanken att rycka upp dörren och då skrämma skiten ur han. Och precis när jag spran upp för trappen och va en decimeter från dörren, snubblade jag och tratta ner på golvet i en jävla smäll haha.
Jaja med det misslyckandet gick vi vidare, mot Therese och Johans hus. Men nu var de Miqo som hade masken på sig. Så hon ställde sig utanför deras vardagsrums fönster och kraffsade på rutan. Men Therese sov och Johan han kollade inte ens på fönstret! Ne han gick direkt ut och kolla. Så med honom lyckades vi inte heller, så vi gav oss på en sovande Therese istället. Men inte ens där lyckades vi . .
Fuck!







Den berömda masken





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback