Torsdag

Heeeeej!

Vilken bra dag jag har haft! Dagen började med sovmorgon, sov till kl 10. Sen åt vi frukost och efter de satte vi igång och städade huset. Sen ställde jag mig och lagade lunch, Fiskgratäng. Japp helt från grunden, jag åkte och fiskade, fick napp, åkte hem och rensade den. Sen så satte jag potäter satt där och väntade tills di var klara och sen drog jag upp dem. Nja, men hemgjort potatismos blev de iaf och dillsås. Blev helt vannsingt gott!

Sen så slipade vi de sista på skåpet, medans jag satt och målade så åkte Johan iväg med min kusin och hjälpte han med en grej. När jag målat första lagret så gick jag och Bodil runt skalleberg och gick först hem till mamma och sen till bror. Sen målade jag igen och då kom Johan. Vi vart klara med det andra lagret vid sju och då bestämde vi oss för hämtmat. Så vi for in till Falköping och köpte thai :D Sen målade vi ett lager till. Nu ska vi snart sova, imorn blire jobb mellan 07.45-15.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback