Torsdag

Heeeeeej!

Idag så har vi vart i Borås! Hela dagen nästan, vi har handlat all mat inför kalaset. Och mycket mat blev de, men inte särskilt dyrt. Jag är bäst på de där med att göra de billigt ;D Vi var också inne i olika affärer och kolla på kläder. Johan hitta men inte jag, typiskt. Sen så har jag köpt ett riktigt slalom till Bodil som var jätte fint. Köpte ett på Rusta, så nu ska vi bli bäst i Sverige! Woho! När vi kom hem gjorde jag de sista trimningen på Bods, duktig jag är moster va?

Nu så ska Johan göra en gryta och tittar på hehe.

Postat av: william

fin fin header:D



Vad tycker du om mina Frosseri bilder:D?

2011-07-28 @ 21:16:10
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback