Torsdag

Heeeej!

Vilken fantastisk dag jag har haft ;P Först jobbade jag mellan 08.30-14 sen åkte jag hem till Johan och vi käkade köttbullar. Sen så kände jag mig lite ledsen med livet och tvingade Johan att vi skulle hitta på något. Så Johan föreslog att plocka svamp, visst sa jag och vi packa in hunden i bilen och åkte. Vi kom några kilometer då pajade mitt avgas system på Bernt. Så vi fick vända och ta en annan bil. Sen så stannade vi snabbt på Hemköp köpte varsin dricka och lite kakor. Sen begav i oss ut i skogen, vi åkte till Remmene. Så vi gick där och letade, sen körde vi bilen lite längre bort och fortsatte och leta. Sen satte vi oss och fikade och jag säger : "Johan jag tror inte vi kommer hitta något." Men tvi fick jag för två minuter senare så hittade Johan kantareller. Sen vandrade vi omkring där i skogen i två timmar. När vi kände oss nöjda konstaterade vi att vi hade fått ihop två kilo kantareller eller fyra liter som Johan envsias med. Jaaja mycket iaf :D Så vi åkte hem till Johans föräldrar och gav dom lite kantareller och sen åkte vi och hälsade på Mickan. Sen kom Therese och vi fick lite grejer bokat ! Jihaaa!
Nu ska vi käka en väldigt sen kvällsmat, kantarell macka :D











någon som var lite väl vild med blåbären...
























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback