Söndag

Heeeeej!

Jag hade en as kul kväll igår med Miqo. Vi såg Bad teacher, den va helt okey. Vissa scener va grymt roliga och andra jobbiga. Ja ni fattar. Sen efter de så var de dags för käk, men vi hade inte bord förän kl 20 och filmen var slut kvart över sju, så vi satte oss på en bänk och väntade in tiden. Då kom de en liten dam och sa så här : "vilka fula skor du har" och jag och Mickan titta på varandra lite smått förvånade. Och hon frågade och jag tyckte hennes skor va fina, Nej sa jag då. Sen tog hon tag i min fot och sa ta hand om din fötter. Då sa jag åt henne att ge fan i min fot, då blev hon arg och gick och de sista vi hörde va jävla idioter dra åt helvete. ? ? ? ? Sen käkade iaf och de va grymt go mat! Tack för en kul kväll bästis <3

Idag så var de full rulle igen, efter frukost så gick Johan och Bodil på långpromenad och jag satte mig och sandpapprade lådorna till byrån. Sen var de dags att slänga sig i dushen för de va dags för kalas :D Idag fyller min kusin Mårten 13år, Grattis Bratten! Av mig och Johan fick han godis för 200 kr :D

Sen när vi kom hem igen så målade vi lådorna och sen har vi grillat. Nu ska ska vi måla ett lager till och sen blir det sängen .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback