Onsdag

Heeeej!

Igår så var de en bra dag! Jag njöt av solen i trädgården och läste, åt lunch dushade och sen vid tre satte jag mig i bilen till Mariestad. Jag åkte hem till Anna som bor i Mariestad över sommarn. Väl där satte vi oss i trädgården och prata, sen fixade Anna käk och vi satt kvar och mös. Till middag fick vi fylld fläskytterfile och pommes liknanade grejer. Fläskytterfilen var fylld med gräslöks färskost, salami och soltorkade tomater . Super gott var de! Till efterrätt fick vi glass och sen fick vi godis också, vi blev riktigt bortskämda!

Tack mina fina flickor för en mysig kväll!

Min bror hade tydligen roat sig med mina bil :D




















Om Annas mamma, skulle få för sig att läsa det här. Så fanns denna ormen INTE i din trädgård ;D








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback