Onsdag

Heeeeej!

Vilken bra dag jag har haft!
Vaknade upp vid nio, kom upp (mot min egen vilja) och öppnade kylskåpet och hittade inget jag var sugen på till frukost. Så jag tänkte, eh va fasen nu lyxar vi tet lite. Så jag ställde mig och gjore scones till frulle. Sen kokade jag kaffe och dukade fram flingor till Johan och sen gick jag och väckte liket. Fick dra honom ur sängen och sen åt vi frukost <3

Efter frukosten så åkte jag och hämtade Johans födelsedags present i Ljung. Lämnade de hos mamma för Johan kan man Inte lita på ;D Sen så åkte jag hem till min ständande karl och jävlar vad han hade städat. Duktig grabb! Sen åt vi lunch, stek torsk och potatismos. Sen åkte jag och mamma till stan och tränade agility med vovvarna. Mårten och Ingeling joinade vi oss och vi hade det jätte skoj! Sen blev vi bjudna hem till Ingela för fika och vi släppte hundarna i deras trädgården och dom röjde runt. Sen kom jag på att jag (smartarslet nr 1) hade glömt Bodils koppel på hundklubben. Ja så vi fick åkte tillbaka och hämta det och sen åkte vi och handlade.

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska spela färdig, sen ska vi titta på Family Guy season 2.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback