Onsdag

Heeeeej!

Idag har jag och Miqo vart på Liseberg :D Och oj va roligt vi har haft. Vi åkte tåg från Herrljunga vid elva och vid halv ett var vi framme på Liseberg. Vi började med uppswinget och uppskjutet. Uppskjutet är något jag bara åkt en gång innan och då blev jag jätte rädd. Men idag så undrade jag faktiskt varför jag inte åkt den tidigare, Så jävla go var den ju! Dumma mig. Sen åkte vi ju allas favvo Jukebox, två gånger. Sen balder två gånger och spinrock en gång och en massa andra. Den största grejen idag måste ju ändå vart när vi åkte Atmosfear, innan var vi så nervösa att vi höll på att kräkas. Men efteråt så konstaterade vi att det kommer bli en favorit :D





























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback