Mitt 2010

Januari

Året började med en bakfylla utan dess like, så illa att jag fick sjukanmäla mig från jobbet. Men kul var de!


Jag och Johan åkte till vår mini stuga på 22 kvm i Sälen. Och lärde oss den smärtsamma vägen att åka bräda.










Jag blev frälst och köpte mig en egen bräda



Februari

Vi firade farmors 80 årsdag.


Jag o Mickan bokade biljetter till Pink i Göteborg och Green Day i Oslo :D




Jag åkte med brorsan, Ingela, Helena, Julia o Mårten till Hersta och invigde min bräda.






Jag satt fast i snöovädret i 3,5 timme.


De va ofattbart mycket snö.


Jag och Mickan köpte biljetter till Green Day i Göteborg.


Mars

Jag och Mickan köpte biljetter till Lady Gaga.



Jag blev arg på jobbet


Tog saken i egna händer


April

Vi firade in påsken och jag fick besök av påskharen :D


Mikaela och Daniel förlovade sig <3


Jag gjorde högskoleprovet för första gången.


Maj

Jag och Mickan åkte och såg Lady Gaga i Globen.






Jag och Wille gjorde vår första agility tävling för året.






Juni
Jag och Mickan åkte till Oslo och köade till konserten mellan 10-20 mellan 13-17 var de värst då vi nästan blev mos. Men jag skulle kunna göra de tusen gånger om! Så värt de!








Dagen efter åkte vi till gbg och såg dem en gång till :D




Jag fick godkänt betyg i matte B

Jag åkte med släkten och firade Midsommar i Leksand








Juli
Jag fick min bild på Miqo publicerad i GT


Vi åkte till Borås Djurpark.








Vi åkte till Gbg och såg Pink.






Augusti
Jag och Johan åkte med hans familj till Turkiet.










Jag och Johan bokade resa till London.

September

Jag fyllde 21 år.

Jag bestämde mig för att köpa en Bodil, vilket jag bestämde på en vecka. Helt oplanerat haha.




Vi hämtade hem Bodil




Jag och Wille var med på vår första officiella agilitytävling och kom på 19e plats av 40 hundar.

Oktober

Jag åkte tillbaka till Sötåsen för första gången sedan studenten.




Jag, Johan, Mickan och Florian åkte till Gbg och såg Volbeat.






Jag och Johan fick se Emil och Marie bli Man och Hustru.






Jag följde med Therese och Mickan och såg min första fotbollsmatch. Elfsborg-Helsingborg.

November

Jag flyttade hemifrån med Bodil som trogen roomie.

Jag och Mickan åkte och såg Bullet for my Valentine i Gbg.




Jag åkte och red islandshästar med mina flickor.




December

Vi åkte London !


'






Vi firade morfars 75 årsdag


Vi firade in julen






Och vi sa hejdå till 2010 och hej 2011







Postat av: Ingeling

Vilket fantastiskt ÅR

2011-01-03 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback