Torsdag

Heeeeej!

Idag vart de tidigt upp för att jobba mellan 08.30-15. Men på väg till jobbet hade de vält ett träd över vägen så jag fick vända och åka tillbaka å ta en annan väg. Men jag kom inte så sent till jobbet iaf, tur de :)
Annars har jobbet gått bra idag och när jag kom hem så åt jag lite rester från frysen och sen gick jag hem till mamma för att hämta hem min vovve. De va rätt lugnt och gött att äta lunch själv haaha !

Så här ser håret ut föresten, gick dit och sa gör vad du vill! Trodde att de skulle bli lite mer förändring. Va nästintill säker på att hon skulle färga håret brunt men hon sa att de inte skulle funka med min hy och mina ögonbryn. Men jag är kanonnöjd ändå!






Postat av: Alexandra

SUPERFINT JU!!!!!!

2011-02-05 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback