Onsdag

Heeeej!

Vilken dag jag har haft idag! Vaknade upp tio och hade frukost mys med Miqo <3 Vi hade visst väldigt roligt igår kväll för vi båda vaknade upp med skallebang! Lovely...

Sen åkte jag upp til grabbarna och vi gick runt skalleberg som va halkigt och lerigt, inte bra när man har hund ! Not to my self: Gå inte runt skalleberg, no more.

Sen tog vi bilen och åkte till Borås då jag hade en tid hos frissan kl 14. Jag blev super nöjd men jesus va dyrt de blev 1800kr gick de på! Men jag hade ju presentkort på 1000 kr. Men njet dit åker jag nog inte igen haha.
Sen åkte vi hem till Miqos mamma och hennes lillasyster, vi fikade och vid sex tiden åkte jag hemåt. På vägen hem åkte jag till Ljung och hämtade ett paket åt pappa men på vägen hem dog Bernt igen! NEEEEEEEJ! Så där satt jag och Boddan från kl 19-20.45 . KUL, inte alls. Bodil hade nog roligare än jag, hon hade ju ett ben att gnagga på. Funderade skarpt på att sno det ett tag.
Men nu är vi ju hemma iaf, ska strax hoppa i säng.

Bild på håret får ni imorn :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback