My day

Idag så åkte vi till Ekornavalen och släppte alla hundar och efter de åkte vi hem till Ingeling och fikade. Sen fixade vi till Bodil. Så ni ligger Bodil helt sluuuut i soffan haha. Här är bilderna från dagen iaf :)














































































Postat av: Veronica & morsan Lisabet

Åh, så många härliga fina bilder!! Jag hade Kurbitz med mig ut idag och jag kan säga att han var lika "flygig" som systern hans ....hahaha, oslagbara är dom!! Full fart-welsh såklart! Tror att klippningen var det som nockade henne, det brukar vara jättejobbigt ;) Nospussar från "mormor"

2011-02-09 @ 23:08:38
URL: http://www.nogg.se/lisabet
Postat av: Ingeling

Vilka härliga öronfladderbilder..Jag stjäl en :-)

2011-02-10 @ 09:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback