Dear

Idag när jag var ute med Bodil i skogen så såg jag fem rådjur! Och Bodil henne har jag ju lös så jag fick slänga mig efter henne i sann fotbolls-målvakt-anda. Pjuh vilken tur att jag lyckades få tag på'na. Vet faktiskt inte om hon jagar dem eller om hon kommer att skita ner sig?! Den som väntar får se ..

Här hade jag tänkt att lägga upp en bild på Bambi. Men kom fram till de att Bambi är väl en hjort?

Postat av: anna

haha du e la för go<3

2011-02-15 @ 16:09:36
Postat av: Veronica & morsan Lisabet

Underbart! hahaha...ser dig framför mig hur du kastar dig över Bodil...om inte annat så kommer hon nog aldrig våga jaga dom nu..haha..Förstår din panik! men tror du kan vara lugn för en welsh har inte en chans mot ett rådjur. Dom jagar en bit sen nosar dom runt som galningar där rådjuren just stått still. Men sen ska dom ju inte jaga egentligen. Lisabet har hunnit sticka några gånger på rådjur men aldrig längre än man ser henne och då är rådjuren puts väck....Underbara du <3

2011-02-15 @ 16:37:05
URL: http://www.nogg.se/lisabet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback