Boooo!

Idag så fick jag inse fakta lite. Dom flesta kommer tycka jag är en tönt nu men de är min blogg and i dont give a skit va ni tycker ;P
Förra veckan så åkte min kamera väska i backen, innehållande min systemis, tre objektiv. Ett objektiv blev paj, inte helt skrot men den behöver lagas. Och självklart vart de de objektivet som är mitt allra bästa. Så idag så har jag lagt ut ett av mina objektiv på blocket. Ett som jag knappt använder. För jag måste skicka de på lagning och jag vill inte veta vad de kommer gå på :( Blir så jävla ledsen bara, de är ju grejer för flera tusen liksom!


Postat av: Robert

Fy fan vad trist att det gick sönder! Vad var det för objektiv??

2011-02-17 @ 16:01:40
URL: http://www.modestil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback