Min lördag o söndag

Heeeej!

Igår så blev de inte mycket gjort, jag slappade framför tven och gick på långpromenad med Bodil. Klockan kvart i sex åkte jag och mamma till Kvänum för julbord med jobbet. När jag och mamma kom dit så var vi först, så de var vi och hur mycket annat folk som helst! Så vi kände oss liiite fåniga haha så vi drack av deras otroligt äckliga glögg och sen efter 20 minuter kom dom tillslut. Julmaten var god och sällskapet trevligt och de är ju de viktigaste :)

Idag så har jag inte gjort något heller, bara slappat och tittat på tv. Haha ovanligt! Jaja bakade en kladdkaka gjorde jag ju iof men den blev jätte misslyckad. Vart inte så kladdig, men de kan ju bero på att vi inte hade något socker hemma så jag fick improvisera lite. Så jag tog lite florsocker och lite farinsocker ;P Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback