Min jul !

Heeeej!

Vilken underbar julhelg jag har haft. I torsdags kom ju Miqo o Daniel hit och vi åt lite julmat, sen bytte jag och Miqo julklappar. Av mig fick hon ett Nintendo åttabitars och hon blev jätte glad! Jag fick en berlock till mitt Thomas Sabo armband, en g-klav som symboliserade våra konserter :) Jag blev jätte glad !

Sen så ledde de ena till det andra och vi drack alkohol och spelade tv spel. Skit lyckad och rolig kväll !

På fredagen så vaknade vi upp bakfulla och jävliga, vi gjorde inte mycket den förmiddagen och vid 16 åkte jag och jobbade. Efter jobbet styrde jag Bernt mot Herrljunga där ett julbord hos The Grahn Family väntade. Sen spelade vi monopol och vid ett åkte jag hemåt.

På julafton försovde jag mig, jihhoooo bästa starten på dagen? Dom ringde till och med och väckte mig, fan fan fan! Haha jag kom en timme försent, men jobbet gick bra iaf ! Och efter jobbet åkte jag hem till Mormor och Morfar för julfirande. Vi hade alla tagit med oss någon typ utav mat och jag hade med mig sillen. Så vi åt julmat och hade det mysigt, sen bytte vi julklappar och sen fick vi ris ala malta och drack kaffe. Efter en mysigt eftermiddag med släkten så åkte vi hemåt. Jag hämtade Bodil och åkte hem till mamma och pappa därvi barn möttes upp och firade jul under kvällen. För att sammanfatta julafton vart det nog den mysigaste någonsin, lugn och avslappnat och god mat :)

 Här är lite kort från julaftonen :

















































'




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback