En dag på Gekås

Igår så mötte jag upp Miqo i Herrljunga och styrde kosan mot Ullared! Efter lite tjafs med GPSen så var vi på rätt spår och vi halv två var vi framme :) Vi började med att käka lite lunch och sen gick vi in. Vi hade väldig tur, för de va inte alls lika mycket folk som de vart de andra gångerna jag vart där. Jag blev inte påkörd en ända gång ! :P
 
Vi fick iaf köpt julklappar och lite grejor till oss själva, Jag är inte färdig med klaparna än men Miqo lyckades bli helt färdig . Vi kom ut ifrån Gekås vi sex så fyra timmar förbruka vi ungefär, rätt lagom tyckte vi. På vägen hem så sjöng vi och pratade skit som vanligt. Mycket lyckad dag, thanks babe !









Jag köpte det här nattlinnet och Johan påstår att jag ser ut som en tant och inte alls är särskilt sexig, Va faan?! I think I look pretty good ?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback