Onsdag

Heeeeej!

Glömde visst att skriva igår, hur gick de till? Jobbade iaf mellan 08.30-16, jobbet gick jätte bra men när jag kom hem vart jag grymt trött. Jag och Johan gick och la oss tidigt. Och vakande upp pigga och glada idag :)

Idag så åkte jag och bästis till Nelly.com outlet. Vi strosa omkring där inne i en timme ungefär . Jag köpte ett par skor, en skål, en doft pryl, två pc plast till min telefon och två bodys till Offe och Johannas bebis :D Gick på runt 350 kr, de va väldigt billigt skorna kosta bara 140kr! Nästa år ska vi dit samma dag dom öppnar för det var väldigt utplockat.

Sen åkte vi in till stan och käkade lunch på Thaisilk. Sen gick vi till Ginatricot och H&M. Jag köpte två linnen och lite smycken på H&M, lite bra att ha saker :D Sen fikade vi lite hehe och de var en bra fika för nu har vi köpt en födelsedagspresent till Terror (Therese). Och vi tror att hon kommer ÄLSKA den :D Tack för en great dag bästis  <3

När jag kom hem så gick jag ner till Johanna och Offe och gav bodysarna till dom och sen förde jag över kort till dom. Sen tjöta vi lite. Sen fick Johan och jag ett ryck så vi lasta in Bods i bilen och körde till Annelund. Där inhandlades engångsgrill, korv och drickor. Sen åkte vi  till Ollestad och grillade. Jätte mysigt Men kallt..





































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback