Min helg!

Har nog haft världens roligaste helg må jag säga. Vi börjar med fredag.

I fredags så jobbade jag 07.45-14 och efter jobbet åkte jag hem och mötte upp Johan. Vi tog bilen till Borås där jag köpte ett linne, johan köpte ett gäng kollegieblock och sen tog vi varsin mjukglass till lunch. Sen så åkte vi till Willys och handlade massor av mat! Dels för att Johan skulle ha kräftskiva på lördagen och dels för att vi inte hade något hemma. Och jävlar vad mat det blev! Vi handlade mat för 2500kr! Så nu ska de fanimej ätas :D Sen fick de ju bli systemet och till kvällsmat fick det bli Max. När vi kom hem la vi oss i soffan och slappade resten av kvällen och drack Sangria som jag köpt på systemet ;D Riktigt gött !

På lördagen var det dags för Johans kräftskiva. Allt gick fint till en början, vi fick upp tältet utan problem. Och vi var i god tid, men sen kom oturen ifatt oss. När vi skulle köra möbler så paja bilen, min bh gick sönder osv. Värst var nog bhn ;D Ne men kvällen blev iaf VÄLDIGT lyckad! Roligaste kvällen på länge ! Bilder kommer, vet dock inte om allt kommer upp då en del bilder är riktigt illa haha! Känsliga läsare varnas, typ höhö.

Ja söndagen gick ut på att försöka bli levande igen. Fy fan va dåligt jag mådde, Johan var däremot pigg och glad :S DUMMA! Själv kom jag inte ur sängen förän vid tolv och kunde knappt äta på hela dagen haha. Men de var det het klart värt med tanke på hur jävla kul det var !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback