Måndag

Heeeej!

Min helg har bestått utav jobb jobb och jobb.
På lördagen så jobbade jag mellan 12-21.15, sen kom Johan hem på eftermiddagen och var lagom bakis och allt gungade pågrund av allt båt åkande, tss! Bullshit ;P
På söndagen jobbade jag 12-20 och efter jobbet åkte jag hem och mötte Johan i köket och det lös om hans ögon. Då hade han fått fram sin pasta maskin som han fått utav mig. Så efter många om och men så fick vi till en helt okey band pasta ! Det blev gott iaf och kul hade vi, ibland ..

Idag så är de måndag igen, dagarna springer förbi. Vi gick iaf upp tidigt och åkte till Vedum, där skulle Johan köpa gräs. Vi ska lägga igen våra rabatter så då köpte vi så kallat "rullgräs" . Sen så åkte vi till Herrljunga och Johan köpte upp sina present kort. Krattor på Herrljunga brädgård och köksknivar på Järnia.
Sen så åkte vi hem och nu har vi käkat hamburgare till lunch och nu ska jag bara ta de lugnt innan jobbet. 16-21.15 idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback