Söndag

Heeej!

Ja jag mådde skit igår, därav inget bloggande.
Men när jag väl hade nyktrat till igår så åkte jag, Johan och Bodil hem till hans föräldrar och fikade lite.
Sen så körde Johan mig till Therese för att sedan gå till Miqo. Jo jag och Therese hade planerat in en liten suprice till Mickan. Hon trodde att hon skulle ha taco mys med Daniel men där kom vi och fattade inget. Dels för att hon trodde att jag skulle jobba och att Therese va hemma hos hennes mamma. Men vi tog iaf med henne (Therese johan körde oss) i bilen och åkte till Borås. I Borås så bowlade vi, Fan va kul vi hade. Vi drack vin och kastade klot och vi var riktigt jämnduktiga. De slutade med att jag vann med 250, Mickan 230 och Therese 220 eller något vi hade iaf mellan 200-250 poäng.
Efter detta gick vi till fots till centrum där vi bjöd henne på mat på resturang Oliven. Vi var väldigt hungriga så både förrätten och huvudmålet bara slank ner, vi delade på en flaska vitt och efter maten tog vi varsin Gin o Tonic. Kvällen blev riktigt lyckad måste jag säga och kvällen avslutades med att vi hämtade min bror på Mörlanda (min johan hämtade oss) och vi tre stod där och dansade på gatan. Och vi konstatera att vi aldrig haft så kul på Mörlanda någon gång :D

Tack för en jätte kul kväll flickor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback