Onsdag

Heeeej!

Ja min natt har inte varit bra :( Den har vart skit rent ut sagt! Jo för vi 03 tiden i natt så vaknade Bodil och pep och pep och till slut så fick jag ju nog. Så jag vänta på ett tyst tillfälle och jag öppna åt henne. Bar ut henne på altanen och hon kissa sen in igen. Men hon fortsatte, sen somna hon en liten stund. Sen gick mamma upp vid halv sex någon gång och då vakna hon igen! Så då va de bara att gå ut med henne och sen mat, i hopp om att hon skulle bli trött så lekte jag med henne. Men njet, de slutade med att jag fick gå ut och lägga mig på luftmadrassen i pappas kontor. För på mitt rum skulle Fridolf och Willgot minsann sova i min säng. Väl där ute så bet hon mig i näsan så hårt att jag nästan började att gråta haha! Men sen somna vi och hade de jätte mysigt, så nu tycker jag om henne igen ;)

Annars har jag gjort färdigt de sista arbetet, så nu blir de att plugga inför första provet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback