Onsdag

Heeeej!

Idag så har jag jobbat mellan 07.45-14. Men eftersom min mamma jobba 07-14 så åkte jag med henne in, så jag fick gå upp extra tidigt idag. Trodde jag skulle dö när jag klev upp ur sängen, benen knacka och hjärnan halka ur ungefär. Men väl på jobbet fixa jag håret och smink. Sen läste jag bok och drack kaffe :)

Idag så va de en snattar jävel på jobbet ! Morr! De va jag som sprang efter och prata med han, men eftersom han va rätt stor och stöddig vågade jag inte göra mer än att prata med han. Och tyvärr kom ingen annan till undsättning heller. Vilket inte va konstigt för de hela va över på några sekunder. Så är de.

Köpte lite grejor till Bodil idag :D Jag köpte ett pluttenuttig halsband, en vattenskål, koppel och en tygbur.
De bästa med att skaffa en tik är ATT MAN KAN KÖPA ALLT I ROSA!

Nu har vi precis kommit in efter en promenad med vovvarna och jag ska försöka plugga lite..












Postat av: Ingeling

Å va fint du har köpt...Gulligt till Lilla Bodil

2010-09-08 @ 20:10:18
Postat av: Anna

Sååååååååå sött:D

2010-09-08 @ 21:09:41
Postat av: Emelie

Ja :D Hihi känner mig som en liten unge på julafton. Tills jag hörde hur mycket allt kosta :S

2010-09-09 @ 09:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback