Min födelsedag

Igår så fyllde jag 21 år, Grattis till mig !

Dagen började ju skit, jag försovde mig. Jag vaknade kvart i åtta och jag börjar jobba kvart i åtta, Upp fort som fan på med kläder, borsta tänder och smink. Som tur va hade jag och Johan bestämt att han skulle köra in mig idag. Jävla tur för jag hade nog inte kunnat ta de lugnt. Va på jobbet halv nio och sen jobbade jag till kl sex. Jag fick två presenter på jobbet igår :D En hundleksak av Ingeling, ett kinder ägg av Madde och Sun hon sjöng så fint <3 Taaaaack!

Efter jobbet så åkte jag och Johan till Skövde för att käka på Mango, Johan åt Ribs och jag åt fläskfile med kantarellsås. Hur gott som helst! Efter middagen så gick vi in på Willys och köpte chips och dipp mohaha. Väl hemma sen spelade vi Mario och hade de skit mysigt :D

Av Johan fick jag ett presentkort på en beauty salong i Borås, där man kunde göra allt från manikyr till massage :)




Postat av: Ingeling

Ååå vilken fin bild jag kan riktigt höra dig prata med geten :-)

2010-09-05 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback