Friday night!

Hello!

Har precis tuggat i mig kebab och pommes, nu sitter vi och pratar politik. Alla hugger och skriker, pappa ligger blodig på golvet och mamma håller på och samlar ihop sina tänder....

Nje inte så vilt är de inte direkt. Men imorn smäller de! Imorn hämtar jag och Johan hem Bodil :D Så i kväll blir de sängen tidigt, för vi åker redan kl 08.00.


Postat av: Miqo

Haha i wish... nej jag har inte blivit rik, har köpt på faktura men det är liiite kris med skor så i girl has to do whatever she has to do haha köpte klänningarna på bubbleroom, men jag varnar dig det finns SJUKT mkt fint där så man blir lite galen haha enjoy! love you

2010-09-17 @ 21:39:20
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar tills jag får träffa den lille lurven med hehe ha det så roligt imorgon;D och pussa henne välkommen från mig

2010-09-17 @ 21:40:15
Postat av: Spiderchick

gott med kebab :)

2010-09-18 @ 13:22:44
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback