Fartfylld fredag

Hej!
Hemma från jobbet, allt annat än lugnt. När jag kom hem va ju alla hundarna glada, Bodil har vart själv idag i två timmar för första gången (ihop med mopsarna i köket) och inte en droppe låg de på golvet :D Duktigt Bodil!

Sen skulle jag iaf ta ut de tre små hundarna och då lyckas Eddie smita ut ut köket. Och där står jag med hundarna kopplade och Eddie springer på Bodil så hon flyger ut ur dörren :S Hon tog de rätt svårt om man säger så, hon skrek som en gris och vägrade röra sig, och nu va de inte droppfritt längre. Men sen när vi kom ut och började röra på oss va allt bra igen, samma gamla glaa Bodil :D

Jag skulle fixa lite krubb med (oturen slutar inte), så jag tänkte korv med bröd. Snabbt och enkelt. Men korvarna va ju frysta, så jag försökte bända ut dom ifrån paketet. De slutade med att toppen på kniven gick av och att jag kom på att någon faktist har uppfunnit mikrovågugnen. Bra där!

Nu ska ta Eddie och gå en lite längre bit, sen blir de fix inför kvällen !

Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-24 @ 15:31:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Adela

fin blogg :)

2010-09-24 @ 15:32:24
URL: http://adela.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha vad söt du e gums:D

2010-09-25 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback