Den första officiella tävlingen

Heeej!

Nu är vi äntligen hemma igen efter en hel dag på hundklubben. Tävlingen va ju på hemmaplan så de va gött! Ja mycket folk va de, rättare sagt 900 hundar va de. Herregud! Tänk er ur mycket folk de var!

Dagen har iaf varit jätte skoj, fast vädret har vart ostadigt. Ibland sken solen och sen spöregn. Bodil va självklart med, de är lika bra hon vänjer sig ;) Höhöhö.

Jag och Wille började med hoppklassen och den diskade vi oss ur tyvärr. Vi hoppade fel och sen sprang han iväg, jag tror han gjorde de för att de regna haha. Sen när vi gjorde agility klassen så klarade vi oss igenom! Yeeeey! Vi fick tio fel och tidsfel, men vem bryr sig? Jag va super nöjd! I min agility klass va de bara 19 som klarade sig igenom av kanske 40-50 stycken hundar. Och vi kom på 19 plats :D

Tog inte så mycket kort, de regnade ju som sagt....








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback