Bodil

Idag vid tolv tiden hämtade jag och mamma upp Ingela på jobbet. Och vi styrde bilen mot Styrsö. För idag så har vi vart och tittat på min Bodil, som är snart min lille valp. Här är de bilder på den lille korven :D

Vi fick åka färja, de tyckte vi va JÄTTE kul !


de va fint i skärgården




mopsarna va med..


och Eddie


Rocky




Vinga


Bodil












mamma lisabet




Bodil



















Postat av: Miqo

ÅÅh vad söt lille Bodil är, verkar vara ett litet energiknippe;D längtar tills jag får se den lilla krabaten;D och dig din lurv, ses på lördag ha det så bra love you kram Miqo

2010-09-06 @ 23:52:31
Postat av: Anna

Åh hon e ju bedårande!!!!! Sååååå fiin:) så sött med hennes små "fräknar":D -"åh min blivande bästis"!!! Säger oliver.

2010-09-07 @ 06:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback