Volbeat @ Scandinavium Göteborg

Igår tog jag, Johan, Mickan och Florian bilen till Götet. Käkade lite donken i Alingsås och sen åkte vi och lämnade av Bodil hemma hos Johans syster Frida och hennes kille. Sen gick vi och såg Volbeat. Jag hade inte jätte förväntningar över denna konsert för jag knappt lyssnat på bandet. Men jag älskar ju konserter så jag bangar aldrig :D MEn de visade sig att de va ett riktigt bra live band, låtarna va jätte bra men jag kunde ju inte sjunga med. Men som sagt riktigt bra va de och nu kan ja faktist tänka mig börja lyssna igenom deras album. De va en grymt rolig kväll, stämmningen va på topp inne i Scandinavium. Precis som en som de ska var under en konsert :) Filmer kommer upp under dagen.

Här är bilderna. Min digitalis gjorde så gott den kunde...

























































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback