Torsdag

Heeej!

Idag så vaknade Bodil 05.30 eller nåt, de va iaf mörkt utomhus. Sen somna vi om och sov till 09.30. Ska strax fixa till mig, ska in till stan lite tidigare idag. Ska lämna in däckhelvetet och kolla om dom kan laga det, va härligt de är med bilar! Dom skapar bara orättvisa, utrota dom allihop. Fast ne inte min Bernt <3

Jag har precis kommit från en promenix med dogsen och innan de dushade jag, så nu kan INGEN säga till mig att jag luktar skit. Så de så, och är de så att jag gör det ändå så är de Bodils fel. Hon bajjar ju på sig hela tiden eller bara när vi ska åka bil.


dricker utav mammas fanta light, tänk va arg hon kommer bli när hon ser de här hihihi

Postat av: Mamma

Fyyyyyyy dig...hmm

2010-10-07 @ 12:32:29
Postat av: anna

hahaha du e för go!:D

2010-10-07 @ 12:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback