Tisdag

Heeej!

Idag så tog jag min (läs: Johans) GPS och satte mig i bilen till Herrljunga. Hittar inte i Herrljunga så är de bara haha! Jag åkte iaf hem till Sandra och hennes mysiga lägenhet, Och så otroligt gulliga kissar. Men anledningen till att jag åkte dit va för att de va äntligen min tur att fixa mina naglar. Hon hade så himla mycket glitter och grejer att välja mellan men jag valde rosa :D Och Sandra gjorde ett himla bra jobb är så jäkla nöjd, man käner sig så himla snygg helt plötsligt ;) Höll på att köra i diket på vägen hem höhö.

Hur de kommer gå på jobbet imorn däremot är jag väldigt nyfiken på.

bilderna är inte dom bästa.. :(




Postat av: Elin Gabriella

Vad fint det blev! :)



Hehe, ja. Vissa fattar inte ens att Otto skäller :P Tur det! Men vi är på honom varje gång.. vi får se om det ger sig!! tur att han är så söt ;) hihi

2010-10-12 @ 20:17:37
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback