Shopping abstinens!

För de första, stavas abstinens så ? Rätta mig gärna, gillar att lära mig saker.

Jag är sjukt sugen på att shoppa. Ska på personalfest nästa helg och då vill man ju gärna ha något nytt på sig. Gärna en klänning, billig sådan. Så man kan spilla utan att explodera av besvikelse. Moahaha!
Ska ju flytta här nu snart och då kommer de ju rulla iväg pengar, så de är ju tur att man fick en sådan super lön som jag fick. Nästan 16 fick jag ut, nytt rekord!

Men jag vill ju köpa skor, jag borde ju få göra de i ren belönelse till mig själv eller? Fast man bör ju låta bli men man lever ju bara en gång.

Ne nog med skitsnack, ta dig samman kvinna! Nu blir de packning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback