Måndag

Heeej!

Idag så väckte den lille *** mig kl 06.00, men sen somna vi om så nu är vi sams igen .
Är precis hemkommen från Herrljunga, har varit på komvux och gjort mitt första samhällskunskap prov. De gick lite sådär, får väl se hur de gick om ett par dagar. De är ju visst kanelbullens dag idag, jiho va kul. Eller inte, de är ju fejk alltihop fattar ni inte de?! Jäkla jippon. Ja är INTE bitter ;D

Jag drömde sjukt roligt inatt. Jag drömde att jag och mamma var på konsert, konstigt nog de brukar ju vara jag och Miqo, och vi var och såg Green day <3 Men de va vi och kanske tio till och dom brydde sig typ inte så de var bara jag som stod där och skrek som en fjortis haha. Mamma var skit sur och jag hade as skoj! Sen kom domiaf ner och pratade med mig och dom va en meter höga haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback