Freeze day

Jäklans va kallt de är idag! Burr, 2 grader eller något bara.
Jag va ju hos Ingela och gick vi gick en promenad med welsharna. Bodil ehövde de verkligen för burkar, mopeder och lastbilar de är riktigt läskiga saker. Efter de fikade vi och sen skulle jag hämta mina gardiner.
Så jag åkte mot Ljung och när jag är på väg hem upptäcker jag att bilen är varm och kan eventuellt gå upp i kok. Så jag ringde pappa och kollade och han sa åt mig att stanna på Shell i Annelund. Så de gjorde jag och jag öppna motorhuven och skulle skruva av locket till hälla-i-kylarvätska-behållaren. Och jäkla va de fräste haha och sen rann de ut en massa på vägen. Opps! Så då visade de sig att kylarvätskan höll på att ta slut och de förklarar också varför värmen inte fungerade.
Så på vägen hem satt jag och möös i bilen av värmen som gick på max!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback