Fredag

Heeej!

Jag försovde mig imorses, fy fan va jag hatar att göra det! Vaknade kl 07 och jag måste åka 07.15. Så de va bara att ge Bodil mat, kissa henne och sedan sticka. Jag hann ju sätta på masken som tur va och frukost de åt jag under tiden jag skrapa rutorna.
Men jag hann jävlar imej! Pris till mig!

Jag är sjukt trött och har ont i halsen, är säkert någon förkyldning på gång. Men hey, keep up smiling. Synd att jag inte tänkte så på jobbet. Fick mens imorses med så humöret har ju inte vart på topp idag.

Jag blev däremot glad när jag såg att min id bricka till Bodil har kommit. Tänkte köpa till alla fyra hundarna med Eddies va jag rädd att han skulle fastna med när han är ute och jagar och mopsarna skulle ju aldrig i hela vida världen vilja sticke ifrån oss! Ne du, men Bodil vet man ju inte med. En dag kommer jakten säkert ta över och då känns de iaf bra att brickan sitter där på halsbandet :D

Köpt här!







Postat av: Ingeling

Vilken jätte fin :-)

2010-10-22 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback