Fredag

Heeej!

Åh vad jag är trött! Vaknade kl 06 av Bodil, kisade henne sen försökte vi somna om. Sen släppte mamma in Fridolf och Wille, FAST jag har sagt till henne att bara släppa in Fridolf. För Wille är ett hatobjekt på morgonen, stackarn men han är så jäkla glad och jobbig! Sen skulle Fridolf gå ut igen för att sedan gå in igen. Så då stod han utanför min dörr och hade bestämt sig att gräva sig igenom den. Så då stängde jag ut han i köket. Men då satt han där och skällde och gnydde. Efter 40 minuter gav jag upp, då fick dom komma in. Både Fridolf och Wille.
Då somna vi och då va klockan säkert halv åtta.

Idag så ska jag jobba mellan 13-19 och innan ska jag åka och posta iväg lite paket. Mina tradera auktioner blev faktiskt sålda, trodde jag aldrig!

pigg och glá kexcholká



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback