Brunt jävla bajs

Fan min braiga lediga dag blir ju inte alls bra! Har packat fyra lådor visseligen men när jag skulle packa ner min väskor och bestämde vilka jag skullt hysta så blev de faktist väldigt jobbigt alltihop. Jag stod där inne i mitt spelrum med Bodil gnagandes på en kartong i bakrunden. Och började nästan lipa, varför vet jag inte. Allt blev bara jätte jobbigt, tror att de kan ha att göra med att jag snart måste bestämma mig för vila skor jag ska ta farväl utav.... (OBS! Läs detta med lite ironi är ni söta, jag är INTE psykist labil).

Sen skulle jag gå ut med mina vovsingar och då såg jag att de är punka på bilen, FAAAAAN! Ja som tur va har man en snäll bror som ska hjälpa mig byta däck ikväll. Har försökt plugga lite med men de går inge bra de heller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback