Torsdag

Heeeej!

Vilken dag jag har haft!
När jag skulle backa ut bilen från uppfarten i morses så kom de en i full fart och tuta och höll på. S jag fick, sur som jag va, köra in igen. Jaja sen så åkte jag lugnt och fint iväg och hittar bilen i diket 1 km från mitt crib. HAHA dom höll på att kravla ut ur bilen när jag åkte förbi. Leendes, världens största leende :D

Sen så jobbat jag mellan 10-16 och här ska ni få höra! Jag blev filmad på jobbet idag, jo visst söru. Snart kommer Willys med en ny och roligare reklam film med mig i spetsen. Ne så va de ju inte . . De kom några snubbar och fråga om dom fick filma mig när jag stt i kassan och jobba. Ja sa jag och kände min stora filmkarriär närma sig, NOT! Istället blev jag tomatröd i ansiktet och stel. De va för något elföretag, för eget bruk.

Jag har käkat ungsbakad falukorv med hemmagjort potatismos till kvällsmat, den du. De trodde du inte va? Synd bara att korven blev lite bränd :( Är så jäkla misslyckad . .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback