Torsdag

Heeeej!

Idag så har jag jobbat mellan 08.30-15. Jobbet gick fint förutom att jag blev kallas tjockis, då blev jag faktist lite ledsen :( Jävla gubbhelvete, fet som en gris va han. GRRR! Hade lust att smälla till honom, men icke jag sansade mig och va tyst. Han fick inte ett ord från mig.
Efter en massa snälla ord från mina workisar så kändes de väl liiiite bättre.

Efter jobbet stack jag ner till Synsam och fixa en tid. Sen åkte jag hem och hämtade Bodil och vi gick till farmor, hemma hos farmor fick vi våfflor :D Riktigt mumsigt va de, Bodil fick också smaka. Lite väl mycket kanske.

Nu sitter jag och håller på att eldar, ska väl ta och plocka i ordning lite här. Ser ut som hej kom och hjälp mig

 

Postat av: anna

va faaaan! säg vem han e så ska jag ta hand om honom!!!!! nu e jag ARG!

2010-11-11 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback