Måndag

Heeeej!

Igår när jag kom hem så åkte jag först upp till mammsen och pappsen och hämtade Boddan. Satt där en stund och pratade lite, sen hem för jag va hungrig. Skulle vara duktig och göra lasange carbonara ju. Men de gick ju helt åt pippan, den blev bränd och plattorna va fortfarande hårda, Emelie du suger på att laga mat. Jag vet att ni tänker så . . . Jaja men jag knaprade i mig de ändå, eller en del iaf sen slängde jag skiten.

Efter de så började jag hänga upp stjärnor i fönstrena och de fixade ju jag :D Sen ville däremot inte johan ljusstake inte fungera, så då blev jag lite arg.

Idag så ska jag jobba 12-19.30, ska ta och borsta igenom mitt hår nu tror jag. Är som ett enda stort svinto!


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback