Lördag

Heeeej!

Dagen började med uppgång kl 07.30, va väldigt trött då jag kom hem 02 dagen innan. Men jag satte mig i bilen och styrde mot Tibro. Väl där mötte jag upp Emma, Alex och Anna <3 Vi började fixa med hästarna och sen red vi ut. Vi red i två timmar och de va så jäkla underbart! Älskar verkligen att rida, synd att man inte gör de oftare. Efter ridningen åkte vi hem till Emma och åt lunch. Hon bjöd på en väldigt god sallad med bröd och tzatziki till. Sen fick vi två desserter, pannacotta och daimtårta. Grymt gott Emma, tack! :D Dagen med mina flickor va grymt bra och skoj. Vi pratade massor och hade de mys!

Sen åkte jag hem till min karl och hund. Vi skulle bjuda Mickan och Daniel på middag så  de blev lite stressigt. Men Johan och Mickan lyckades fixa till en riktigt bra måltid, jag och Daniel tittade på ;D
Vi drack massvis av vin och öl och spelade spel. Både bräd och tv.

Grymt kul dag har jag haft!

Tog inga kort på ridningen tyvärr, men jag tar dom från förra gången...






Och från kvällen..




























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback