Gekås Ullared

Heeej!

Idag har jag och mamma vart i Ullared. Ja vad har man att säga om detta ? Jo att när vi kom så var parkeringarna fulla så vi fick ställa oss långt borta vid en grusplan haha. Vi tog oss en vagn och gick mot entren och vi kvittra glatt: Nemen ingen kö, vilken tur vi har !
Sen kom vi innan för dörrarna och vi bara titta på varandra och tappa hakan, va faaan sa mamma och jag utbrister: de va DU som så gärna ville åka hit!
Men de va inte sååå illa, jobbigt men vi fick ju tag på allt vi ville ha :) Eller allt jag ville ha mohaha.

Mamma råkade ut för en catfight ahah, de va bland de roligaste jag hört någon gång. Kärring: du behöver ju inte köra på folk, Mamma: Du behöver ju inte sätta dig ivägen ! HAHAHA!

Sen dagens stora besvikelse, när jag såg Morgan så sa jag till mamma: Mamma kan inte du ta ett kort på mig och Morgan ? Neeeeej, fan va pinsam du är!

Ja som sagt är djupt besviken :( HÖHÖ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback