Torsdag

Heeej!

Upp tidigt idag med och gjorde ett matte prov. Fick godkänt på de vilket känns bra, nu är de bara nationella kvar sen är jag färdig. Om jag klarar de vill säga.

Har precis käkat lunch, mycket gott. Termometern står på 23 grader, vänta ska bara kolla hur många millimieter de regnat också. Så är jag officelllt pensionär sen ;D Va rätt hett att gå med hundarna idag, gick bara lilla runda men de va hårt ändå.

De kom en stor DHL lastbil här förut och jesus va chockad jag blev, då hade han ett paket till mig :) Så jag fick skriva i en sån där konstig apparat, fick börja om tre gånger hehe.
De va iaf mitt Thomas Sabo halsband som kom och de va så fint, gillart!

Idag blire mellan 14-21.15.



de är en mops!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback