Tisdag

Heeej!

What a dag de har vart. Gick upp i ottan, ne men kl 07.00 va jag uppe och åkte vid 07.30 till storstaden Herrljunga för matematik. Ska ha prov på torsdag igen, finns de någon kassare i matte än jag så slå mig.

Efter de så åkte jag och mothrick direkt till Jönköping och till A6 center, vi åt taco och panpizza buffe. Efter de rullade vi in på Ikea, där köpte vi massor av grejor till vår nya villavagn. Muggar, knivar, bestik ja you name it !

Dagen till ära hade jag mina nya ballerinor. Som antagligen kommer åka den roliga resan till tippen om dom inte skärper sig! Helvetes faaan va ont dom gör! Har skav så både till höger och vänster på mina fötter.
Nu är vi hemma iaf och är helt slut. Vi dricker kaffe just nu för att förhoppningsvis bli piggare....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback