Onsdags funderingar

Den senaste veckan har jag läst på minst tre andra bloggar hur dom total dissar folk som ställer sig up för tidigt på bussar och tåg. Jag är en av dessa människor som ställer mig upp när jag vet att de är säkert minst en minut kvar tills vi ska stanna. Varför jo för att slippa köa i tåget såklart och att slippa trängas i trappan ner och upp till stationshuset. Dumb as! De är ju inte någon korkad grej jag kör med, de är ju skit smart! Har alltid gjort så och när jag insåg ur smart de va så fortsatte jag med de. För jag menar finns de något värre än att hamna bakom en långsam människa när man ska gå av tåget? Man får ju instinkten att manvill knuffas lite, fast bara liite!

(Ladies and gentlemen, detta va dagen i land problemas!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback