Onsdag

Heeej!

Jobbade idag mellan 07.45-14.15, segt att börja tidigt men hur gött som helst att va hemma tidigt :) Jag har precis vart ute med mopsarna och jag gick i tshirt! Så varmt ät det idag :D Mopsarna är lite trötta nu till och med höhö. Känns som om de ska bli åska? Härligt att våren äntligen är här iaf.

Jag har blivit lite små kär i Thomas Sabos smycken. Så jag har suktat väldigt länge nu efter, så i måndags bestämde jag mig att slå till. Jag köpte halsband och berlock på deras hemsida och hittade ett "charm carrier" på tradera. Fick hem "carm carriern" idag och jag tycker nog den ser rätt fejk ut :( Fast jag vet inte hur de ser ut, har bara sett dom på bild och de hjälper ju inte så mycket. . . De är de som är så lurigt med Tradera, jag har köpt massor av fina Pilgrims smycken där som har vart äkta. De är ju skit svårt att se innan man köper sakerna..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback