Min dag

Idag så har jag vart på äventyr ;) Jag och Miqo åkte till Borås idag. Vi gick in på Change i Knalleland för att hitta en bikini till mig, men dom hade inte några snygga kvar. Så vidare in till centrum och till polisstationen, där jag fixa pass. Fy fan va fult de va, haha crack hora ungefär. När hon fråga om jag var nöjd skratta jag inombords, men sa ja. Kan ju inte vara så jävla petig heller!

Sen gick vi och käkade och shoppa vidare. De blev köpt : En bikini överdel, 6 st trosor och tre linnen. Är riktigt stolt att jag inte köpte något onödigt :D

Tack min bästaste vän för att du följde med och du de är bara en vecka kvar imorn!

Borås är det nya St Tropez


vi åt grillbuffe


och vi fikade :)


och grabben i kassa visste att man inte ska snåla med vaniljsösen ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback